Liike on auki arkisin klo 9:00 - 17:00.
Lauantaina ja sunnuntaina kiinni.
Yleensä olemme myös aattopäivinä kiinni, varmista aukiolo soittamalla meille.
Voimassa 01.07.2018 alkaen, päivitys 1.9.2024.
Turvallisuuspalveluiden yleiset tarjous- ja toimitusehdot TYTT 11 - löydät klikkaamalla tästä.
Verkkokauppa
Sastamalan Lukko- ja Avainpalvelu SALPA Oy (y-tunnus 2596845-6) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja jossakin tapauksissa myös muualle EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Emme ole tukkuri, joten jos haluatte joitakin tuotteita "runsaasti", niin olkaa meihin yhteydessä sähköpostilla (kts. kohta toimitusaika).
Tarjoamme palvelullemme myös Tyytyväisyystakuun, joka takaa verkkokauppamme turvallisuuden. Se oikeuttaa sinut tarkistamaan vastaanotetut tuotteet sinulle erikseen ilmoitetun tarkistusajan sisällä ennen kuin rahasi tilitetään maksupalvelusta meille. Näin voit olla varma, että tilaamasi tuotteet toimitetaan sinulle luvatussa ajassa ja kunnossa, vaikket tuntisi kauppaamme ennestään.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksutavat
Posti- ja Bussiennakko
Sinulla on mahdollisuus ostaa ostokset posti- ja bussiennakolla, jolloin maksat tuotteen noutaessasi ne postista tai matkahuollosta. Me emme vastaa palveluntarjoajan mahdollisista lisäkuluista tuotetta noudettaessa.
Liikkeestä nouto
Sinulla on mahdollisuus ostaa ostokset ehdolla, että noudat tuotteet liikkeestä. Liikkeessä maksu on mahdollista käteisellä, mobiililaitteella, pankki- tai luottokortilla. Ota tässä tapauksessa meihin yhteyttä.
Laskulla ostaminen (vain erikseen sovittaessa) ja laskutusasiakkaat
Sinulla on mahdollisuus ostaa ostokset laskua vastaan, jos niin on erikseen sovittu. Huomioithan seuraavat asiat:
- Mahdollisesta laskutuslisästä vastaa asiakas. Tällä hetkellä laskutuslisä on 4,94€/lasku, alv0%.
- Maksuehto on 7 päivää, jos muuta ei ole sovittu. Kuluttajalla on oikeus ilman sopimusta pidentää se 14 päivään.
Maksuhuomautuksesta veloitamme 10 euroa ja mikäli lasku edelleen huomautuksen jälkeen maksamatta siirtyy se perintätoimistolle. Perintäkuluista vastaa asiakas. - Ostajan tulee olla täyttänyt 18 vuotta.
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Technology Oy (2552865-3) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Technology Oy näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Technology Oy:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Technology Oy
Innova 2, Lutakonaukio 7
40100 JYVÄSKYLÄ
www.paytrail.com
Osamaksulla ostaminen
Ei ole tällä erää mahdollista!
Toimitustapa ja -kulut
Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset kirjattuna (esim. postipaketit) tai kirjaamattomana toimituksena, joista kirjattuja lähetyksiä voi seurata lähetystunnuksella.
Mahdolliset avaintoimitukset toimitetaan aina kirjattuina ja vastuu mahdollisesta avainten hukkumisesta lähetyksen aikana ja siitä aiheutuvista kustannuksista on vastaanottajalla. Tämän vuoksi suosittelemme aina avainten noutamista liikkeestä.
Toimitusaika
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 3-5 päivää. Tarkemmat joskin ohjeelliset toimitusajat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Koska kaikkia tuotteita ei ole omassa varastossamme vaan toimimme tukkurin varastoon tukien, niin tilauksenne saattaa viivästyä tai peruuntua tukkukaupan toiminnan mukaan. Suurten tilausmäärien toimitus kannatta varmistaa ottamalla yhteyttä sähköpostilla. Jatkuvista poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla. Jos tuotteen saannilla on kiire, niin sen toimitusaika kannattaa varmistaa soittamalla liikkeeseemme.
Toimitusvahvistus
Kun tilauksenne on lähetetty meiltä, niin saatte sähköpostiinne toimitusvahvistuksen. Viestissä on mahdollisesti mm. postin seurantatunnus, jonka avulla voitte tarkastaa missä lähetyksenne menee. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.
Vaihto- ja palautusehdot
Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Verkkokaupan kuva tuotteesta saattaa erota toimitettuun nähden, mutta se ei ole syy palautukselle. Tuotteen tarkoituksenmukainen toiminta ja sopivuus ratkaisee.
Liikkeessä valmistettujen avainten toimivuus tulee asiakkaan testata viipymättä. Jos avain ei jostakin syystä toimi, niin korjataan se tai vaihdetaan uuteen. Jos sekään ei onnistu, niin voidaan kauppa perua. Emme vastaa haitasta tai matkakuluista virheen sattuessa.
Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, ole suoraan yhteydessä kauppiaaseen.
Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan asiakasnumerosi/nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.
Palautusosoite:
Sastamalan Lukko- ja Avainpalvelu SALPA Oy
Puistokatu 21
38200 Sastamala
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
------------------------------------------------
Lukkoseppä palveluhinnasto:
Työajan veloitus (sisältää myös mahdollisen matka-ajan): minimiveloitus - 69,90€; tuntiveloitus - 88,00€/h
Matkakorvaus: minimiveloitus - 9,90€ (alle 10 km); normaali km-korvaus - 1,01€/km
Palveluhinnat sis. alv25,5%.
Lisäksi veloitetaan tarvittavat tarvikkeet.
Normaali vasteaika korjaustöille on työtilanteesta riippuen 3-5 päivää.
Kiireellinen työ käsittää lähinnä tilauspäivälle toivottua työtä tai seuraavalle aamulle. Sovitaan aina erikseen käytetäänkö ko. veloitusta vai ei! Kiireellisen työn lisäkustannus max 50% (jos muu työ keskeytyy).
Hinta-arvio puhelimitse ei ole sitova, sillä kohdetta ei ole nähty. Ts. mahdolliset muutokset hinnoitellaan erikseen!
Projekteille annetaan pyydettäessä tarjous ja sille urakkahinta. Toteutuksessa muutokset tarjouksen sisältöön huomioidaan erikseen.
------------------------------------------------
Rekisteriseloste
Henkilötietolain (523/1999) 10§ mukainen rekisteriseloste.
Rekisterin ylläpitäjä:
Sastamalan Lukko- ja Avainpalvelu SALPA Oy
Yhteyshenkilö: Asko Ojala, puh. 03 514 1010
Osoite: Puistokatu 21, 38200 Sastamala
Sähköposti: myynti@salpaoy.fi
Asiakasrekisterin pääasiallisena tarkoituksena on tilauksiin ja toimituksiin liittyvä yhteydenpito ja tuotteiden maksaminen. Maksutavat on esitetty aiemmin.
Asiakasrekisteri sisältää asiakkaan tilauksen yhteydessä antamat henkilö- ja yhteystiedot. Rekisterin tietoja voidaan käyttää myös tärkeän informaation tiedottamiseen.
Jos asiakas haluaa poistaa tietonsa rekisteristä ja tai muuttaa niitä tapahtuu se ilmoittamalla asiasta rekisterin ylläpitäjälle.
Tähän rekisteriin ilmoitettuja henkilö- ja yhteystietoja ei käytetä muihin, kuin edellä mainittuihin tarkoituksiin. Tietoja ei myydä eikä luovuteta kaupalliseen tarkoitukseen kolmannelle osapuolelle.
Kuitenkin em. tärkeän tiedon tiedottamisessa voidaan käyttää kolmatta osapuolta. Rekisterin tiedot on suojattu asiamukaisesti käyttäjätunnuksin ja salasanoin, joita ei luovuteta henkilökunnan ulkopuolisille.