Voimassa 01.07.2018 alkaen, päivitys 13.3.2019.


Turvallisuuspalveluiden yleiset tarjous- ja toimitusehdot TYTT 11 - löydät klikkaamalla tästä.


Verkkokauppa

Sastamalan Lukko- ja Avainpalvelu SALPA Oy (y-tunnus 2596845-6) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja jossakin tapauksissa myös muualle EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tarjoamme palvelullemme myös Tyytyväisyystakuun, joka takaa verkkokauppamme turvallisuuden. Se oikeuttaa sinut tarkistamaan vastaanotetut tuotteet sinulle erikseen ilmoitetun tarkistusajan sisällä ennen kuin rahasi tilitetään maksupalvelusta meille. Näin voit olla varma, että tilaamasi tuotteet toimitetaan sinulle luvatussa ajassa ja kunnossa, vaikket tuntisi kauppaamme ennestään.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksutavat

Posti- ja Bussiennakko
Sinulla on mahdollisuus ostaa ostokset posti- ja bussiennakolla, jolloin maksat tuotteen noutaessasi ne postista tai matkahuollosta.

Liikkeestä nouto
Sinulla on mahdollisuus ostaa ostokset ehdolla, että noudat tuotteet liikkeestä. Liikkeessä maksu on mahdollista käteisellä, pankki- tai luottokortilla, sekä Mash-laskulle. Ota tässä tapauksessa meihin yhteyttä.

Laskulla ostaminen (vain erikseen sovittaessa) ja laskutusasiakkaat
Sinulla on mahdollisuus ostaa ostokset laskua vastaan jos niin on erikseen sovittu. Huomioithan seuraavat asiat:

  • Mahdollisesta laskutuslisästä vastaa asiakas. Tällä hetkellä laskutuslisä on 5€/lasku.
  • Maksuehto on 7 päivää, mutta kuluttajalla on oikeus 14 päivään. Maksuhuomautuksesta veloitamme 10 euroa ja milkäli lasku edelleen huomautuksen jälkeen maksamatta siirtyy se perintätoimistolle.  Perintäkuluista vastaa asiakas.
  • Ostajan tulee olla täyttänyt 18 vuotta.

Osamaksulla ostaminen
Ei ole tälläerää mahdollista!

Toimitustapa ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset kirjattuna (esim. postipaketit) tai kirjaamattomana toimituksena, joista kirjattuja lähetyksiä voi seurata lähetystunnuksella.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 3-5 päivää. Tarkemmat joskin ohjeelliset toimitusajat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Koska kaikkia tuotteita ei ole vastossamme vaan toimimme tukkurin varastoon tukien, niin tilauksenne saattaa viivästyä tai peruuntua tukkukaupan toiminnan mukaan. Jatkuvista poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Toimitusvahvistus

Kun tilauksenne on lähetetty meiltä, niin saatte sähköpostiinne toimitusvahvistuksen. Viestissä on mahdollisesti mm. postin seurantatunnus, jonka avulla voitte tarkastaa missä lähetyksenne menee.  Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Vaihto- ja palautusehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, ole suoraan yhteydessä kauppiaaseen.
Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan asiakasnumerosi/nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.

Palautusosoite:
Sastamalan Lukko- ja Avainpalvelu SALPA Oy
Puistokatu 21
38200 Sastamala

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

------------------------------------------------

Rekisteriseloste

Henkilötietolain (523/1999) 10§ mukainen rekisteriseloste.

Rekisterin ylläpitäjä:

Sastamalan Lukko- ja Avainpalvelu SALPA Oy
Yhteyshenkilö: Asko Ojala, puh. 03 514 1010
Osoite: Puistokatu 21, 38200 Sastamala
Sähköposti: myynti@salpaoy.fi


Asiakasrekisterin tarkoituksena on tilauksiin ja toimituksiin liittyvä yhteydenpito ja tuotteiden maksaminen. Maksutavat on esitetty aiemmin.
Asiakasrekisteri sisältää asiakkaan tilauksen yhteydessä antamat henkilö- ja yhteystiedot.

Jos asiakas haluaa poistaa tietonsa rekisteristä ja tai muuttaa niitä tapahtuu se ilmoittamalla asiasta rekisterin ylläpitäjäjälle.

Tähän rekisteriin ilmoitettuja henkilö- ja yhteystietoja ei käytetä muihin, kuin edellä mainittuihin tarkoituksiin. Tietoja ei myydä eikä luovuteta kolmannelle osapuolelle.
Rekisterin tiedot on suojattu asiamukaisesti käyttäjätunnuksin ja salasanoin, joita ei luovuteta henkilökunnan ulkopuolisille.